Standardowy proces rekrutacji w Internetium składa się z 3 etapów.
Nadesłane aplikacje są rozpatrywane pod kątem spełnienia opisanych w ofercie pracy wymagań. W razie potrzeby kontaktujemy się telefoniczne lub e-mailem, by wyjaśnić wątpliwości i/lub uzyskać brakujące informacje.
Drugim etapem procesu rekrutacji jest rozmowa telefoniczna. Zadajemy kilka pytań dotyczących oczekiwań, doświadczenia i kwalifikacji, opowiadamy o formie współpracy z Firmą. Jeśli wynik rozmowy jest pozytywny, zapraszamy do naszej siedziby na spotkanie rekrutacyjne, czyli etap III.
Etap III jest okazją do spotkania z przyszłym przełożonym oraz Kierownictwem Firmy. Wyjaśniamy wtedy ostatnie wątpliwości dotyczące obowiązków i wymagań na stanowisku, na które Państwo aplikują, rozmawiamy o przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej, doświadczeniu, oczekiwaniach i planach zawodowych oraz - zależnie od stanowiska - sprawdzamy umiejętności techniczne wymagane do podjęcia pracy. Możemy też poprosić o rozwiązanie praktycznego zadania. Po pomyślnym przejściu tego etapu czeka Państwa krótka rozmowa z Kierownictwem Firmy, po której będziemy moglić przedstawić propozycję współpracy.
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Internetium Sp. z o.o, Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania i usunięcia. W razie wątpliwości prosimy o kontakt: IOD@internetium.pl.