Internetium podejmuje się wsparcia i/lub rozwijania wyłącznie aplikacji stworzonych z wykorzystaniem technologii:
Przejęcie przez Internetium odpowiedzialności za rozwój i/lub wsparcie istniejącej aplikacji poprzedza szczegółowy audyt. Wyniki audytu dają zwykle miarodajne pojęcie o tym, czy przejęcie odpowiedzialności za aplikację jest (a) możliwe, (b) zasadne, (c) opłacalne dla obu stron.
Przejęcie wsparcia i/lub rozwoju aplikacji przez Internetium oznacza faktyczne uwolnienie zasobów Klienta od zajmowania się nią. W typowym scenariuszu aplikacja jest monitorowana zdalnie, a wszystkie zgłoszenia dotyczące jej funkcjonowania odebrane na pierwszej linii wsparcia są przekazywane do Internetium.
Rozwój funkcjonalny aplikacji jest prowadzony na podstawie projektów i harmonogramów uzgodnionych z Klientem. Internetium zapewnia zintegrowane środowisko deweloperskie, za pośrednictwem którego uprawnieni pracownicy Klienta mogą uzyskiwać bieżący dostęp do środowisk testowych, raportów postępu prac, raportów błędów itp. informacji związanych z rozwijaną aplikacją.